edupet.faqs

Hoe maak ik een account aan?

U kunt een account aanmaken tijdens het bestellen van een cursus. Het aanmaken van het account zit dan verwerkt in de bestelprocedure. 

Wilt u een account aanmaken zonder een cursus te boeken? Ga dan naar registreren, u vindt de knop hiervoor vlak naast het winkelwagentje.

Na het invullen van de benodigde gegevens ontvangt u een bevestigingsmail met uw accountgegevens. Vervolgens kunt u met dit account inloggen en cursussen bestellen. 

FAQ Accreditatiepunten, hoe krijg ik ze?

Wat moet ik doen om na het afronden van een geaccrediteerde cursus mijn nascholingspunten te ontvangen?

1.
Opgave van uw UDN (Uniek Dierenarts Nummer). Mocht u dit nog niet eerder hebben opgegeven, dan vernemen wij dit graag per mail: info@vetined.nl   

Het UDN gebruikt u tevens om in te loggen op de KNMvD site. Mocht dit nummer niet bekend bij u bekend zijn, dan kunt u dit opvragen bij de KNMvD: 030 - 63 48 900

2.
Na de cursus dient u een (verplichte) toets te maken. De uitslag van deze toets moet een minimale score hebben van 60 procent. De toets maakt u in dezelfde cursusomgeving. 

3. 
Na de cursus wordt u gevraagd een evaluatieformulier in te vullen. Dit doet u ook in dezelfde cursusomgeving.

Als wij bovenstaande gegevens compleet hebben, kunnen wij ze opgeven aan de KNMvD. Die zal er voor zorgen dat de nascholingspunten worden toegekend. U ontvangt hiervan geen bericht van de KNMvD. Als u inlogt op de KNMvD site, kunt u zien of de punten daadwerkelijk aan u zijn toegekend. Als ze er niet op staan, kunt u contact opnemen met de KNMvD.

Kan ik mijn cursus annuleren?

Tot 14 dagen voor de cursus kunt u de cursus kosteloos annuleren en wordt het bedrag teruggestort. Na deze termijn is kosteloos annuleren niet meer mogelijk. 

Hoe kan ik betalen?

U kunt via iDeal en bankoverschrijving betalen. Binnenkort is er ook de mogelijkheid om met creditcard te betalen.

FAQ Business Account aanvragen

Wilt u vanuit een organisatie - vereniging - bedrijf komen en alles op één factuur hebben?

U kunt dan een business account aanvragen, nadat u zichzelf heeft aangemeld/geregistreerd via https://www.edupet.nl/register
In uw account (klik rechtsboven op uw e-mailadres), bij klantgegevens kun u uw business account aanvragen.
Wij ontvangen hierover een e-mail en zullen uw aanvraag na controle goedkeuren. Wilt u uw aanvraag snel behandeld hebben? Bel dan met onderstaand telefoonnummer.

Hoe voeg ik sub-accounts/medewerkers toe?

Nadat u bent ingelogd klikt u op uw e-mailadres (rechtsboven), nu zit u in uw account.
Klik op 'sub-accounts', hier kunt u de betreffende personen toevoegen. Houd er rekening mee dat u niet hetzelfde e-mailadres kunt gebruiken als dat van het hoofdaccount. Het is een persoonsgebonden cursus, gekoppeld aan het eigen mailadres.

Hoe ga ik een cursus bestellen voor mijn sub-accounts/medewerkers?
Klik in het cursusoverzicht de cursus aan die u wilt gaan volgen. Klik op 'bestel nu'. In het pop-up scherm kunt u de sub-accounts aanvinken.

Heeft u vragen? We helpen u graag! Stuur een e-mail naar info@edupet.nl of bel met 06-52012350 of 0318-531250.

 

 

 

 

 

 

 

Kan ik de cursus ook op de cursusdag zelf contant betalen?

Nee, dit is helaas niet mogelijk.

Hoe kan ik mij inschrijven?

Kies in het cursusoverzicht bij de cursus die u wilt boeken op 'Meer informatie'. Op de pagina waar u vervolgens terechtkomt kunt u de cursus boeken. Kies eerst welk onderdeel u wilt volgen (bijvoorbeeld workshop met e-learning of alleen e-learning) en klik vervolgens op 'Bestel nu!'. 

De cursus zit nu in uw winkelwagen. Wilt u bestellen en betalen? Klik dan op 'Winkelwagen' bovenin de pagina. U krijgt dan een overzicht van de cursus(sen) die u wilt bestellen. Klik op 'Afrekenen' om uw (factuur)gegevens in te vullen en de betaling te voldoen. 

Kan ik ook ruimte huren bij EduPet?

Wij bieden verschillende mogelijkheden, klik hier voor meer informatie. Voor meer vragen kunt u contact opnemen met info@edupet.nl

Mag ik mijn hond meenemen?

In verband met de kwaliteitseisen die gelden voor de faciliteiten van EduPet mogen we helaas geen bezoekershonden ontvangen. Hulphonden zijn uiteraard wel toegestaan.

FAQ Meerdere personen aanmelden

U wilt graag met iemand naar een cursus van EduPet en u wilt voor hem/haar bestellen, kan dat?

De cursussen van EduPet zijn persoonsgebonden, dat houdt in dat  u niet twee dezelfde cursussen in uw winkelmandje kunt plaatsen. Dan zou u zichzelf namelijk dubbel aanmelden voor dezelfde cursus. Dit houdt in dat de andere persoon zich apart moet aanmelden of u kunt dat doen, mits u alle gegevens van deze persoon heeft.

Bij alle cursussen ontvangen cursisten een informatiemail van ons. Vaak is het ook zo dat de cursist na de cursus een certificaat ontvangt. Wij hebben hiervoor de juiste gegevens nodig van onze cursisten. Ook voor eventuele veranderingen in het programma of andere calamiteiten hebben wij de juiste gegevens nodig.

Wilt u vanuit een organisatie - vereniging - bedrijf komen en alles op één factuur hebben?

Dan kunt u een business account aanvragen! Hierbij krijgt u de mogelijkheid om meerdere personen aan te melden in hetzelfde account. Kijk bij http://www.edupet.nl/faq-business-account-aanvragen

Heeft u vragen? We helpen u graag! Stuur een e-mail naar info@edupet.nl of bel met 06-52012350 of 0318-531250.

 

 

 

 

 

Kan ik met het openbaar vervoer reizen?

Dat kan. EduPet biedt cursisten een gratis haal- en brengservice vanaf treinstation Veenendaal-De Klomp. Bij het boeken van een cursus dient u aan te geven dat u van deze service gebruik wilt maken. In uw bevestiging staat hoe laat u bij het station wordt opgehaald.

Kan ik parkeren bij EduPet?

Bij EduPet is voldoende parkeergelegenheid. Aan de zijkant van het pand is een parkeerplaats waar u gratis kunt parkeren.

Is het pand toegankelijk voor rolstoelen?

Ja, het educatiecentrum is toegankelijk voor rolstoelen. Als u vooraf per mail of telefonisch even aangeeft dat u van een rolstoel gebruikmaakt, kunnen wij u helpen met bijvoorbeeld parkeren. Het educatiecentrum beschikt over toiletten, maar helaas niet over een speciaal invalidentoilet.

Kan ik iemand anders in mijn plaats laten gaan?

Ja, dat kan. Neem minimaal 48 uur van te voren contact op met EduPet om dit door te geven. Dit kan per mail of telefoon, zie hiervoor onze contactpagina.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten!

Ga naar 'Login' en klik op de button 'wachtwoord vergeten'. Vul uw gebruikersnaam of e-mailadres in. U ontvangt dan per e-mail een link waarmee u een nieuw wachtwoord aan kunt maken.