Menu
Menu
Als hondenprofessional heb je weleens te maken met lastige klanten. Maar wat maakt ‘een lastige klant’ nou precies lastig? En hoe ga jij daarmee om?
Gevorderd
Workshop
Docent Edgar van de Kamp legt in de interactieve bijscholing ‘De Lastige Klant’ de vinger op de zere plek en geeft je handige tips die je direct in je praktijk kunt toepassen.
Je krijgt:
De workshop is voor hondenprofessionals zoals kynologisch instructeurs, gedragstherapeuten, trimmers, medewerkers dierenspeciaalzaken en asielen. De workshop is ook te volgen voor kynologisch instructeurs, gedragstherapeuten en trimmers in opleiding.
De workshop is een interactieve bijscholing die ongeveer drie uur duurt. Tijdens de workshop werken we zoveel mogelijk met casussen die jij en de andere deelnemers hebben ingediend. Dit zorgt er niet alleen voor dat er realistische situaties worden besproken, maar ook dat je er meteen na de workshop mee aan de slag kunt.
Stuur daarom uiterlijk 6 november een voorbeeld op van een klant die zich veeleisend, zeurend, slecht luisterend, of op een andere manier opstelt wat door jou als lastig wordt ervaren. Omschrijf de situatie zo duidelijk mogelijk inclusief wat het effect van zijn/haar gedrag op jou is. Mail je case naar: info@edupet.nl
De workshop vindt plaats bij Edupet, Accustraat 1, Veenendaal
Bij het volgen van deze workshop ontvang je de volgende accreditatiepunten:
Edgar van de Kamp is een duizendpoot in de dierenbranche. Vanuit zijn bedrijf HondBewust zet hij zich in als instructeur, gedragstherapeut, docent, mentor, examinator en coach en begeleidt zowel hondeneigenaren als -professionals. Ook in zijn professionele leven vóór de hondenbranche kwam hij onder andere als accountmanager, adviseur en klachtenbehandelaar regelmatig in contact met lastige én leuke klanten. Dit maakt Edgar een expert in het omgaan met klanten.